Op donderdag 24 oktober jl. was er de jaarlijkse Stagemarkt op het Gilde. Een ontmoetingsmoment tussen leerlingen en bedrijven van Stichting Wetech om elkaar te vinden voor een stageplaats.
In verband met de verhuizing aan het einde van dit jaar, hadden we ervoor gekozen om leerjaar 3 en 4 gelijktijdig op stage te laten en gaan en zodoende mocht dit jaar ook leerjaar 4 deelnemen aan de Stagemarkt.

We hadden een hele mooie opkomst van bedrijven en na het installeren en een introductie door de heer Ruud Gommers namens het bestuur van Wetech, kwamen allereerst de leerlingen van klas 3 en later de leerlingen van klas 4 langs de tafels op zoek naar een goede match. Het was weer een gezellige drukte met zeker ook resultaten.
We mogen terugkijken op een mooie middag.
Volgend jaar zal het allemaal weer even anders zijn, omdat we dan in ons nieuwe schoolgebouw zullen zitten, maar wij hopen ook dan u als bedrijven weer te ontvangen.

Gilde Vakcollege Techniek