Donderdag 26 september jl. heeft het bestuur van Stichting Wetech wederom vergaderd.

Ze hebben Martin Visser, directeur van ABB Bouwgroep B.V. van harte welkom geheten.

De drijfveer om zich als bestuurslid in te zetten voor stichting Wetech omschrijft Martin als volgt:

Het tekort aan technisch talent is een feit. Een deel van de oplossing ligt in een intensieve samenwerking tussen onderwijs en bedrijfsleven om kennis uit te wisselen, onderwijsmethoden te optimaliseren, maar vooral ook de deuren te openen naar de aangesloten bedrijven. Zo kunnen we jongeren laten ervaren wat het is om onderdeel te zijn van onze sector en enthousiast maken. Als bestuurslid van Stichting Wetech zet ik me hier graag voor in.